خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 12:36
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عزیزی تشریح کرد:

وعده وزیر صمت برای تکمیل خط پنجم انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس، ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در روند انتقال آب از خلیج فارس به مرکز و شمال استان فارس و انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار از وعده وزیر صمت برای تکمیل خط پنجم انتقال آب از خلیج فارس به این استان خبر داد.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نیازهای موجود در حوزه صنعت حوزه انتخابیه خود، گفت: ما در حوزه صنعت خودرو تعدادی پروژه بزرگ داریم و در این زمینه توافق‌هایی هم با وزیر اسبق صمت داشتیم و تصمیماتی نیز در این خصوص اتخاذ شده بود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هم‌اکنون انتظار داریم وزارت صنعت، معدن و تجارت توجه ویژه‌ای به این پروژه‌های بزرگ صنعت خودروسازی در استان فارس داشته باشد.  

وی یادآور شد: تسریع در روند انتقال آب از خلیج فارس به مرکز و شمال استان فارس و انتقال آب از سد تنگ سرخ بشار از جمله مطالبات مردم این منطقه است چراکه پروژه‌های بسیار مهمی هستند که آب مورد نیاز حوزه صنعت را تامین می‌کنند. ازسوی دیگر آب شرب مورد نیاز استان فارس به‌ویژه شیراز و برخی شهرهای این استان را که با تنش آبی مواجه هستند، تامین خواهند کرد.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، اظهار کرد: انتظار داریم با توجه به اینکه خط پنجم انتقال آب از خلیج فارس به مرکز استان مورد تصویب و موافقت هیات دولت سیزدهم قرار گرفته بود، در دولت چهاردهم نیز به عنوان یک پروژه پیشران و محرک دنبال شود.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: البته در این زمینه با آقای اتابک هم مذاکراتی داشتیم و وی قول داد که هر چه زودتر تکمیل این خط را پشتیبانی کند./

پایان پیام

  • کد خبر : 383442
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار